Úvod › Fóra › Hledám souputníka › Zimní Camino 2025 🎄👣
- Toto téma je prázdné.
-
AutorPříspěvky
-
Veru – rychlochodka copatáHost
Hledám rady a možná i parťáka na Vánoční Camino 2025 🎄👣
Buen Camino!
Jsem poutnice z Česka, pro kterou se Camino stalo životním stylem. Je mi 25 let, jsem studentka a momentálně žiji ve Slovinsku, kde jsem na Erasmu. Díky své první poutní cestě jsem našla odvahu vydat se vstříc Erasmu, i přes svůj velký strach. Mimochodem Camino je pro mě opravdu vším a tolik mě ovlivnilo, že jsem o něm začala psát i svou diplomovou práci.V roce 2024 jsem ušla své první Camino Portugués la Costa (300 km) a letos jsem dokončila svou druhou velkou pouť, 40 dní z Toulouse až do Santiaga de Compostela a dál do Fisterry (1234 km). Z Toulouse jsem se vydala proto, že jsem tam navštívila svého poutníka z první cesty a odtud už vedla cesta jen dál…
Během druhé pouti jsem si uvědomila, že člověk je šťastnější, když žije s málem a zároveň se tím stává bohatším. Proto jsem se letos zřekla materiálních dárků a přeji si k letošním Vánocům pod stromeček jen jedno: vrátit se na Camino znovu! Rodiče mi místo dárků přispějí na letenku, protože největším darem je pro mě být znovu na Caminu, kde jsem nejšťastnější.
Na poutě se vydávám vždy sama, ale cestou potkám spoustu nových lidí. Poutníci mi dali přezdívku rychlochodka copatá, protože chodím docela rychle a na poutě si nechávám prodlužovat copánky. Na pouti mám sklon vymýšlet různé „extrémy“. Třeba celodenní jezení jen banánů, testování vlastních hranic nebo dlouhé úseky na jeden zátah. Letos jsem si dokonce udělala svůj rekord: 53 km za jeden den. Ale zároveň mám i svůj druhý rytmus. Mám ráda svůj klid, chvíle ticha, kdy můžu zpomalit, sednout si u cesty, užívat si obyčejnou kávu, západ slunce nebo rozhovor s poutníkem, kterého potkám jen jednou v životě. Spojení dobrodružství a klidu dělá Camino tím, co miluju nejvíc.