Náplní Tvojí činnosti bude především:
- kompletní podpora správci eshopu (práce se Shoptetem)
- objednávky produktů
- kontrola skladových zásob
- zodpovídání dotazů zákazníkům
- podpora výdejních míst
- operativní podpora správci eshopu
- vyřizováni velkoobchodních objednávek
- správa mailu buencamino@ultreia.cz + další komunikace s poutníky
- vkládání informací na web (práce s WordPressem)
- drobné administrativní činnosti podle potřeby výboru
Co bychom od Tebe chtěli:
- dobrou orientaci v tématu svatojakubských cest (pokud jsi nikdy neslyšel/a o credencialu, Santiagu nebo buen camino, tohle nebude pro Tebe)
- ochotu věnovat nám cca 12 hodin týdně, při vzájemné spokojenosti časem rozhodně i víc
- časovou flexibilitu – čas rozdělený alespoň do 2, ideálně do 3 dnů v týdnu
- ochotu se učit – nevadí, pokud jsi některé z činností nikdy nedělal/a, pokud máš chuť to změnit
- ochotu pracovat převážně z domova, zatím nemáme fyzickou kancelář. Lokalita v Praze nebo okolí může být výhodou, ale rozhodně není podmínkou.
Forma spolupráce:
- IČO (preferujeme ) nebo DPP
- hodinová sazba 220 Kč
Pokud máš zájem, kontaktuj nás na buencamino@ultreia.cz. Napiš nám něco o sobě v souvislosti s tématikou putování a nabízenou pozicí. Proč se k nám chceš přidat? Pokud máš CV, rozhodně ho pošli taky. Pokud nemáš, o to víc prosím popiš svoji motivaci a zkušenosti. Také nám dej vědět, jestli bychom spolupracovali na IČO nebo DPP. To vše nám pošli do 5. 7. Do předmětu mailu napiš “Chci mezi Vás a svoje jméno”
Na mail buencamino@ultreia.cz také směřuj své otázky, pokud nějaké máš.